Een prettige werkplek

Onder meer de werksfeer, je collega’s maar ook je werkplek zijn factoren die eraan bijdragen hoe goed je je werk uit kunt voeren. Paul Bloem vertelt over de nieuwe werkplek die Radmer Arbeidsadvies sinds een half jaar heeft.

Paul: “Met de werksfeer en de collegialiteit zat het bij ons altijd al goed. Nu we sinds een half jaar op onze nieuwe locatie zitten is ook onze werkplek er nog meer op vooruitgegaan. We zijn erg tevreden over het pand en de mogelijkheden die het ons biedt. Voor zowel onszelf als onze klanten is het rustige en toegankelijke omgeving met een positieve en professionele uitstraling.”

Naast Radmer Arbeidsadvies houden ook verschillende bedrijfsartsen kantoor in het pand aan de Plantenstraat. Paul: “Ook op onze vorige locatie werkten waren er al bedrijfsartsen die gebruik maakten van onze faciliteiten.  Zelf zijn we met 10 medewerkers die wisselend op kantoor aanwezig zijn. Om die reden zijn de kamers op verschillende momenten beschikbaar voor anderen.”

“Er is bewust gekozen om de ruimtes beschikbaar te stellen aan bedrijven of personen uit de bedrijfsgezondheidszorg. Doordat er raakvlakken zijn, is er ruimte voor het uitwisselen van gedachten met elkaar. Daarnaast zorgt het voor een prettige en professionele, maar ook informele sfeer. We zitten bijvoorbeeld ook regelmatig even aan de koffie.
Onze wens is de ruimtes optimaal te benutten, dus we staan open voor andere gebruikers die raakvlakken hebben met onze dienstverlening. Bij interesse mag men gerust contact met ons opnemen.”