Aangepaste dienstverlening door coronavirus

Radmer Arbeidsadvies volgt de landelijke richtlijnen op om het coronavirus te bestrijden. Wij zijn daarom genoodzaakt om onze dienstverlening tijdelijk aan te passen. De Stichting Register Arbeidsdeskundigen (SRA) en Nederlandse Vereniging van Arbeidsdeskundigen (NVvA) hebben besloten dat arbeidsdeskundige onderzoeken van 16 maart tot 1 juni 2020 mogen plaatsvinden via video- of …

Mooie score klanttevredenheid

Jaarlijks laten we onderzoek doen naar onze klanttevredenheid. Voor het jaar 2019 hebben we een 8,1 gekregen! Een mooi cijfer waar we heel blij mee zijn. We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze dienstverlening. Het streven is uiteraard dan ook om dit niveau van klanttevredenheid te behouden.

Fijne feestdagen

Het einde van het jaar is weer in zicht. Traditioneel een moment waarop we terug- en vooruitblikken. Voor Radmer Arbeidsadvies stond 2019 in het teken van uitbreiding en nieuwe ontwikkelingen. Zo hebben we een aantal nieuwe collega’s mogen verwelkomen. En zijn we dit jaar verhuisd naar een nieuwe locatie, waar …

Geregistreerde arbeidsdeskundigen

Voor de beroepsgroep en elke individuele arbeidsdeskundige geldt dat op basis van kennis en kunde invulling wordt gegeven aan advisering binnen het domein arbeid. Om onze functie als arbeidsdeskundige objectief uit te kunnen voeren zijn we bij Radmer Arbeidsadvies allemaal geregistreerd. Registratie bij SRAAlle arbeidsdeskundigen van Radmer Arbeidsadvies zijn geregistreerd …

Een prettige werkplek

Onder meer de werksfeer, je collega’s maar ook je werkplek zijn factoren die eraan bijdragen hoe goed je je werk uit kunt voeren. Paul Bloem vertelt over de nieuwe werkplek die Radmer Arbeidsadvies sinds een half jaar heeft. Paul: “Met de werksfeer en de collegialiteit zat het bij ons altijd …

“De eerste keer dat ik hier binnenstapte voelde meteen goed”

In maart 2019 startte Frank ter Hedde bij Radmer Arbeidsadvies.Hij vertelt over zijn ervaringen en indrukken tijdens zijn eerste maanden. Hoe zijn je eerste maanden bij Radmer Arbeidsadvies bevallen?“De eerste keer dat ik bij Radmer binnenstapte, voor het sollicitatiegesprek, voelde meteen goed. De sfeer is gemoedelijk, de mensen (nu mijn …

Aandacht voor klanttevredenheid

We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze dienstverlening. De betrouwbaarheid en kwaliteit ervan willen we borgen. Daarom laten we jaarlijks onderzoek doen naar onze klanttevredenheid.  Zo houden we onze dienstverlening optimaal en kunnen we werken aan eventuele verbeterpunten.    Office manager Anne Marie Smeitink over het …